Vi er IT firmaet som blir din egen IT-avdeling. Vi er din IT Relasjon.
Siden oppstarten i 2019 har vi alltid jobbet med en grunnleggende filosofi: Vår jobb er på sørge for at du kan gjøre Din jobb.
Dette betyr at vi skal sørge for at infrastruktur, kommunikasjonslinjer, trådløse nett, PCer og Maccer, operativsystem, programvare og EDR-systemer fungerer som de skal, hele tiden.
Derfor har vi det som mål: Du skal føle at vi er din IT-avdeling og at IT-systemene alltid virker. Samtidig skal de yte høyt og fungere, slik at du du får gjort jobben din. For det verste som kan skje er nettopp det, at noe forhindrer deg fra at du skal få jobben din gjort.
Når du er fornøyd så er vi fornøyde.
Når vi hører ingenting og alt virker, så har vi gjort en viktig del av jobben vår. Samtidig fortsetter vi i bakgrunnen og sjekker versjoner, installert programvare, nye trusler, og vi oppdaterer brannmurer og sender ut oppdateringer til skrivere, switcher og aksesspunkt. Og av og til slår vi på tråden og spør om alt er i orden.
Alt for at du skal ha en smertefri og problemfri IT-hverdag. For når du er fornøyd, er vi fornøyde.
Ta gjerne kontakt med oss på support@itrelasjon.no eller telefon 51 97 99 40, så bistår vi veldig gjerne deg og.
Morten Lillesand
Daglig leder IT Relasjon ASNå
5 vanlige spørsmål
Hvilke typer utstyr støtter dere?
Vi støtter alt av PC-utstyr, Mac-utstyr og operativsystem og tjenester levert fra Microsoft og Google og Apple. Vi støtter også periferi-utstyr som Meta Quest, Apple Vision Pro og alt fra Logitech, Samsung, Dell, Lenovo og HP. Vi har også kompetanse og erfaring med Linux/Unix-systemer i alle varianter.
Hvilke typer programvare støtter dere?
Vi støtter alt som Microsoft, Apple og Google leverer, samt Archicad, Autocad, SolidEdge, 3DS Max, Adobe-produktene, Lets sign it, SignNow, m.fl. Vi kan diagnosere og støtte og integrere med de aller fleste ERP-systemer, som UniMicro, Visma m.m. Vi benytter REST API og SOAP for integrasjoner.
Hvor mange er dere og hvor mange kunder støtter dere?
I dagens verden hvor så å si alt er skybasert så trengs det ikke mange personer for å støtte en stor mengde brukere. Vi er p.t. 4 personer og støtter ca. 250 brukere.
Hvilken respons-tid har dere?
Fra kl. 08:00-16:00 skal vi ha responstid på ca. 10 sekund på telefon. Grunnen til at vi ikke har det raskere er at telefonsystemene ikke tillater så mye raskere. Om du sender mail til support@itrelasjon.no så leser vi saken ca. i løpet av 2-3 minutt og responderer normalt i løpet av 10 minutt.
Kan vi få fast-pris på IT-drift?
Absolutt og veldig gjerne. Vi foretrekker å drifte IT-løsninger som om vi er en del av bedriftens IT-stab for da kan vi være mer proaktive og oppgradere systemer før det blir et problem. Alternativet er den situasjonen som heter 'break-fix', hvor man ringer inn hver gang noe går galt. Da er det mer hastverk og ting går i stykker og IT-kostnadene blir variable. Vi tilpasser oss uansett din bedrifts situasjon, slik at du får det du trenger til enhver tid. Inklusive support-tjenesten.